That's why we seize the moment, try to freeze it and own it, squeeze it and hold it

1kommentarer


 
 
 

 








 


 
 
 
 

 


 
 
 
 


 
 
 
Krävs absolut en sammanfattning av en sån här grym kväll och natt!

Det började som sagt med att Anna hämtade mig, sen åkte vi till Skellefteå.
När vi kom dit mötte vi upp de andra i stan och for tillsammans hem till Jennys lägenhet för att lämna lite saker. Vi hann inte stanna länge, utan begav oss mot mot arenan. Skellefteå vann efter en rätt spännande match! 
Direkt efter matchen sprang vi till bilen som självklart stod högst uppe på en lång backe och körde til Jenny. När vi kom dit blev det förfest och fix ett bra tag.

Klockan 21.00 var på Verandan där Jenny bokat oss bord. Det var verkligen superfint där. Fräscht, stort och lite lyxigare än många andra klubbar.
Middagen var väldigt dyr jämfört med vad jag brukar käka (blodpudding för 5:- exempelvis), de flesta tog 2 rätters där varmrätten bestod av en fet ryggbiff och potatisgratäng. Till det beställde vi in två vinflaskor, vilket kändes så jäkla vuxet och moget, haha. Som Anna N sa då vi beställde, and I quote: "Vi vill ha det fruktigaste vinet ni har, vi är inga finsmakare!". Det var faktiskt gott, trots det faktum att jag egentligen inte gillar vin. Hur som helst... Vi satt och käka och umgicks rätt länge vid bordet, men innan allt folk börja komma så betalade vi och gick in i partymode ;););) heheh. 
Martin Björk agera DJ, vilket var lite speciellt! Vi stannade till stängning, sen gick alla och käka på MAX, jag stanna dock utanför och satt på en trottoar och läste bloggar, haahah så jävla random. Why liksom? Polisen kom till och md fram och frågade om jag mådde bra, jag typ "jåjå, jag väntar bara på mina vänner som käkar" och man såg verkligen på henne att hon undrade varför jag satt där. Haha. 
Typ direkt vi kom över tröskeln så deckade alla i sina sängar. 

Tackar verkligen alla som var med, hade en skitkul och grym kväll!! Ett speciellt till Jenny N såklart som fixat allting med biljetter och bokningar och för att hon glatt tog in oss 6 extratjejer i sin 1a. Tacktacktack till dig, du är bäst!



Idag tog jag bussen hem 11, jag och my parents har hunnit vara förbi Modigs, Sunes och Patrik innan jag äääntligen fick kliva in på bisittarevägen 28. Nu är det chillmode hela söndagen.

1 kommentarer

Jenny

06 Oct 2013 19:28

Fina bilder!! Var verkligen hur kul som helst jätteroligt att du kom!! :D

Kommentera

Publiceras ej