TBS

0kommentarer











Jag är så tacksam för de upplevelser som jag fått ta med mig från de resor jag gjort.

Dessa bilder är från Thailand när vi badade i ett vattenfall långt in i skogen, när jag själv fick sitta på en elefants huvud och leda oss nerför branta kullar och fram på snirkliga stigar. När vi hittade en apmamma med sin nyfödda unge, när vi badade i klargrönt hav med samma temperatur som i luften och när vi promenerade längst kritvita stränder med en sand som lika väl hade kunnat vara mjöl.
Ju längre jag tittar på bilderna och ju mer jag tänker på det, desto bättre förstår jag hur många, helt underbara saker jag fått vara med om. Och ändå är jag så ung.

Jag pratar självklart inte bara om just Thailandresorna, utan även då jag var till Egypten och Grekland med Jens och Rhodos med klassen. Alla resor har verkligen varit underbara och jag har fått se så mycket! Det gör mig stolt...och självklart res-sugen. Frågan är var man ska åka. There's just too much to see.

Kommentera

Publiceras ej