SIMPLY MAGICAL

0kommentarer


Har ingen aning om hur man tar kort på norrsken, men det var så himla fint så jag tänkte att det inte spelar någon roll.

När jag slutade jobbet såg jag hur fint de var ute, så jag race:ade hem och hämtade kameran och drog ut igen. Jag kan verkligen inte släppa ögonen från sånt här. Det är ju bara så jävla vackert.
Vet inte vad det är med mig nu för tiden, är bara så känslosam och blödig att det inte är sant. Jag började seriöst nästan gråta då jag stod och kollade på himlen. Haha alltså seriöst, jävla lame jag är. 

Det gick i alla fall jättebra på jobbet, kändes verkligen som att jag kom in direkt och jag trivdes super!! Så jag hoppas det blir mer jobb där, absolut! - Tänkte bara flika in det lite snabbt här så ni inte undrar ihjäl er inatt och inte kan sova :):):)


Nu ska jag käka kvarg och hallon (NU FUCKING SHIT) och sedan hoppar jag i säng. Imorgon är jag ledig och ska hänga med Anna, träna, handla lite och bara ta det lugnt. Blir nog något avsnitt Under the Dome också om jag känner mig själv rätt, hehe!

Godnatt!!

Kommentera

Publiceras ej