Sikken fin morgon

0kommentarer


Dricker te medan jag fifflar på här hemma. Måste laga mat också, huvva så tråkigt. Speciellt när man inte har någonting hemma. MÅSTE handla idag, blir galen då vi inte har kvarg ens :(

Annars då? Fin dag idag, sol och blå himmel. Tog en rejäl sovmorgon idag, kände verkligen att jag behövde det. Ställde ingen väckare, uan vaknade av mig själv kring halv 11. Sovit sjukt gott också. Igårkväll hade jag lite Lindatid, skrubbade ansiktet, hade ansiktsmask, tog ett långt varmt bad osv. Man sover vekrligen extra gott efter en sån kväll!!! Eller är det bara något jag fått för mig? Jag känner mig då superavslappnad, vilket leder till att jag sover bättre. 
Eller kanske var det Livets Elixir-te och granatäpple-shotens inverkan? ;);););)

Nu måste jag fortsätta här hemma innan jag åker in till stan och fixar lite grejs, lär bli stressigt eftersom jag måste gå om en timme och jg har inte gjort mig klar, ätit eller städat upp här. Ojojojojoj

Kommentera

Publiceras ej