SATISFIED

0kommentarer


Hejhej!

Idag var det meningen att jag skulle vara ledig, men jag hade ändå bestämt mig för att stiga upp tidigt och fara och träna + storhandla. Och tur var väl det, för under dagen ringde de in mig för ett litet, men ack så härligt och grymt pass på Videvägen.

Blev biceps och mage på gymmet och jag lyckades hitta en ny favvo-magöving! 
Efter det blev det ca. 50 minuter yoga. Trodde att jag skulle vara jättestel efter att ha varit lite inaktiv med yogan några dagar, men det verkar som att det blivit helt tvärtom. Det var nästan som om kroppen behövde lite tid för att "ställa in sig" till min nya livsstil, vilket gjorde att jag faktiskt var vigare idag + starkare än sist! Så det gjorde verkligen min dag!

Jag börjar tro att all min styrka kommer från yogan. Eller självklart kommer den från mig själv, men att yogan hjälpt mig hitta den och stärka den. För jag har inte tänkt på det innan, men jag blir verkligen lycklig av yoga. Kanske låter töntigt och wierd, men det är sant! Nu, innan idag, hade jag inte kört yoga på flera dagar och jag kände att det blev en skillnad i mig. Jag kände mig svagare och mindre tålmodig, blev lättirriterad och tappade matlusten. Nu vet jag ju inte om det beror BARA på det, men det känns nästan så, eftersom jag blev "mig själv" igen efter passet. 


Men nu ska jag se lite film innan det är dags för kvällsfika och sedan sängen. Upp tidigt imorgon igen för att hinna med ett bröst- och tricepspass (favoooriiit), innan jobb 12-20. Blir skitbra!

Hoppas ni haft en skitbra dag, för det har verkligen jag. Och om eran dag varit mindre bra, så kan ni fortfarande ändra den inställningen innan ni somnar och ta med er det till imorgon, så ska ni se att det känns lite enklare när ni aknar imorognbitti.

Kommentera

Publiceras ej