Release me, release my body.

0kommentarer



Precis käkat middag med hela familjen samlad i Hortlax. Grillad kyckling med potatisklyftor och tomatsås, för mig, currysås för resten av medlemmarna. 
Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt. Var egentligen sugn på ett ryggpass, men kände att en hemmakväll skulle sitta fint!

Jag har i alla fall fått ut lite spänningar idag, som jag känt legat och väntat på att få släppa sig lösa.
Jag har inte vetat vad det varit, jag har bara haft en konstig känsla i hela mig. Sen imors innan jag skulle ta min PN, så såg jag filmen "Now is good". Jag hade ingen aning om vad den handlade om, men det visade sig i alla fall vara en jättefin men tragisk film. Efter halva filmen gick det upp för mig vad det var min kropp ville få ur sig: Tårar. En jävla massa av dem också.
Gråten låg verkligen bara och väntade och filmen var det som utlöste det. Jag grät inte bara på grund av filmen, utan jag fick ur min egen sorg också. Det var verkligen helt hysteriskt, fick andnöd och kunde inte sluta. Tillslut tog filmen slut och jag kände att jag hade slut på tårar. Låg vaken en stund och funderade. Efter en stund kom huvudvärken smugandes på och jag var fullkomligt utmattad. Jag somnade nästan direkt.
När jag vaknade hade jag blivit som en ny människa. Alla spänningar hade släppt och jag fick så mycket energi. 
Ville bara berätta det, så ni ska tänka på att man måste gråta ibland. Bry er inte om VAD, utan känner ni bara för att gråta så gör det. Det är någonting natuligt och befriande. 

Kommentera

Publiceras ej