PURE DAYDREAM

1kommentarer


Tänkte bara kika in lite snabbt och visa er vad jag fick idag! Dessa två köpte Elina och Martin åt mig när de var i USA för att jag skötte Alfons. Alltså jag är så tacksam!! Det var ju bara kul att sköta honom!
Dom luktar verkligen sjukt gott! "pearl orchid & pink currant" om det säger er något, haha! Har en bodymist från VS som jag köpte för ett tag sen som jag använder flitigt, så det var verkligen kul med något nytt! Man hör ju liksom bara på namnet att de luktar fantastiskt? 
Det var i alla fall jätteroligt och så himla snällt av dom att tänka på mig! 
Det gjorde min dag mycket bättre, längtar till att få duscha och använda dem, hehe! 

Så TUSEN TACK, Elina och Martin, jag är verkligen tacksam!

1 kommentarer

Elina

18 Oct 2013 23:31

Varsågod fina du :D och taaack för det fina du skrev om "min" text. Blev fett glad när jag såg det :D seriöst, sjukt glad att nån mer än jag kunde relatera :)) kram!!

Kommentera

Publiceras ej