PB

0kommentarer



Idag började jag jobba 07.00. Det var tungt. Men det gick! Jobbade till 16, sen gick jag och mamma på stan i en timme.
Jag köpte en fotobok, ett nytt träningslinne och en vinterjacka. Kanske visar sen, någon gång, typ, hehe. Nämen jag ska försöka bli bättre på att visa upp det nya jag köpt. Lovar alltid att visa, sen skjuter jag upp det tills det inte ens känns nödvändigt längre. Ni vet egentligen inte om jag är lat eller bara kommit på en grym plan. Hah.

Efter middagen började jag fota Patrik så han skulle ha en bild att skicka in med CV:t, som jag förövrigt skrev klart igår (duktigt I know), men efter ca. 40 försök gav han upp. Han är inte speciellt fotogenisk..och tyckte att alla bilder blev dåliga. Jag däremot tycker han blev himla fin på första bilden ↑. 


Nu är det dags för Yoga, sen kvällsfika. 

Kommentera

Publiceras ej