obeskrivligt vackert

0kommentarer


 
Vaknade imorse på bästa humöret. Drog på mig fleece-understället, skoterskorna, mössa, vantar och mammas dunjacka och plumsade ut i snön. Vi bor ju precis framför en skog, så gick dit och började fota.
Efter en stund blev jag så himla glad över att allting var så vackert, hur snön hade frusit till små kristaller, hur trädens grenar stadigt höll upp den tunga massan, hur löven tålmodigt försökte hänga sig kvar, hur klarblå himeln var och hur härligt solen värmde. Vilken underbar dag! 
Detta får mig att längta till alla fina vinterdagar vi kommer få uppleva. 

Nu ska jag alldeles strax fara till ICA Lundmans och köpa marinad till ikväll. Vi ska nämligen grilla, eller hahahaa nääää inte VI, vem försöker jag lura? Självklart är det pappa som står för det. Bakpotatis blir det till. Alltså hur gott!?!? 
Vi ses sen fina ni!

Kommentera

Publiceras ej