Livets Elixir och ekologisk vinterchoklad

0kommentarer




Sorgligt dålig uppdatering idag!

Gick på stan med Anna på förmiddagen. Köpte lite halsdukar och vantar och mössor och sånt. Sen köpte jag även dessa som ni ser på bilden. Ett te och en chokladkaka. Godis för både mig och min själ 

Drog och tränade ben innan det var dags för ett minipass på Liljan, 16-20. 
For direkt hem och bara chillade efter jobbet.

Vet inte varför, men har inte varit sugen på att blogga! Har inte heller varit fylld med energi som vanligt, fast det kan bero på att jag ligger på underskott av typ allt. Inte haft någon matlust eller varit direkt dugen på någonting. Usch, skitjobbigt. Fast nu känner jag faktiskt att jag längtar till frukosten, så jag hoppas att det håller i sig till imorgon och att jag är svinhungrig då jag vaknar.. precis som jag brukar vara!
Kan bero lite på huvudvärken också. Har vaknat med huvudvärk som hållt på att utvecklas till migrän flera dagar i rad nu. Huvva. Var riktigt orolig där ett tag att jag höll på att bli sjuk, men det kan ju ha varit migränen som tagit energi helt enkelt!

Godnatt mina skatter.

Kommentera

Publiceras ej