Leaving footprints under clouds as we're walking home.

0kommentarer



Uppdatering från helgen so far:

Igårkväll for jag till Simon och hängde med han och Patrik. Kring 01 for jag och Patrik till hans lägenhet och såg slutet på en gammal skräckfilm, sen sov jag på soffan. 
Klockan 12 imorse startade mitt pass på Liljan. Jag följde med en brukare till Kickis café där de fikade och sen såg vi film. Riktigt trevligt. Resten av dagen gick fort och flöt på riktigt bra.
Slutade 20.30, sen for jag förbi grannen en snabbis där mina föräldrar och massa annat folk var. Sa hej, sen for jag hem. 
Dagspass imorgon, så börjar halv 9. Blir braaaaa.

Så jag hade tänkt se en film nu, sen sova. Fast jag kanske drar gång lite Yoga först, egentligen är jag för trött och vill bara slöa, men jag känner verkligen att det skulle göra mig gott. Gjorde ingen yoga igår och det bara sprätter i kroppen nu.
Det blir i vilket fall ingen aktiv yoga som jag brukar köra, utan då blir det en lugn avslappningsyoga med koncentration på psykisk balans, närvaro, insikt och kraftsamling. Låter mysigt och uppfriskande. 

Säger i alla fall godnatt nu. Hoppas ni haft en bra lördag!

Kommentera

Publiceras ej