I'm on top of the world

0kommentarer


Idag har jag hunnit både det ena och andra. Kring tre åkte jag in till stan och fikade med Patrik. Tog en latte, såklart.
Sen gick jag och mamma en snabbis och kollade lite inredning innan vi for hem. 
Gjorde en jättegod köttfärssås idag till middag också!

Efter middagen skjutsade jag in mamma och pappa till LF för att se hockey och själv for jag till Korpen. Blev bröst och triceps + lite axlar och det gick så jäääkla bra. Jag klarade några fler reps med tyngre vikt här och där, men det var inte det som var så bra, utan det var pumpet. Helt crazy. 
Avslutade med 15 min cykling och stretching.

Varit en superbra dag och jag har gått omkring med ett leende på läpparna. Jag känner mig så frisk och stark och bra! Grym känsla. 

Kommentera

Publiceras ej