Hösten när den är som värst

0kommentarer




Riktigt höstväder idag, grått och kallt och regnigt och disigt och rått. Huvva. tur att vi har så fina och exotiska frukter här hemma just nu då som livar upp xD ^^ o_O :P:p  x)))))

Har precis ätit lunch och ska alldeles strax börja gå mot bussen. Jobbet ringde mig imorse och frågade om jag kunde jobba 14-17 idag då det var kris.. Sånna korta pass suger ju, men jag tog det ändå. Så jag börjar alltså 14.00, men den närmsta bussen går 12 från Hortlax, så jag hade tänkt försöka hinna trycka in ett litet pass på en timme innan jag börjar. Tidsoptimisten Liibee. 

Nu måste jag gå!

Jag kan inte förklara, min vackra underbara
Att jag måste gå, att jag måste gååååå,
Att jag måste gååå ååå ååå, att jag måste gå.
(Sebastian Kranz)

Kommentera

Publiceras ej