hälsofrämjande kvällsfika

0kommentarer




Inget kvarg hemma, så jag kunde inte köra på kvarg+hallon ikväll, för ovanlighetens skull. Fantasin tog över och jag snörde ihop ett OK kvällsmål av det vi hade hemma. Lite väl lätt kanske, men jag har ändå ätit bra resten av dagen, så ska bara dricka en flaska amino innan jag går och lägger mig så blir det bra! 

Visst såg det gott ut? ÄLSKAR granatäpple. Absoluta favoriten. Så gott. Om ni undrar vad det är i shotglaset så är det färskpressad granatäpple-juice. 
I koppen ligger mitt nya "Livets Elixir"- te. Det smakade braaa, som vanligt te sulle jag vilja säga, men jag hoppas att det är så hälsofrämjande som det sägs, skulle vara roligt!
En liten sneakpeek från min nya örtväxt också! Ni ska få lite bättre bilder och information om den då den växt till sig lite, nu är den bara en liten plutt, hehe.

När jag käkat upp detta så ska jag lägga mig, se lite film/serier och sedan sova. Kanske kikar in en snabbis sen. Annars får jag hälsa er en god natt!

Kommentera

Publiceras ej