eternal joy

0kommentarer


joy ♦ eternity


Sådärja. Äntligen hemma. 
Startade dagen med ett galet intensivt bröst- axel- och tricepspass. Kändes efteråt då jag skulle fluffa in håret i schampo, fick verkligen inte upp armarna. Kändes så himla töntigt att jag faktiskt började skratta åt mig själv då jag stod där i duschen och försökte höja armarna med hjälp av mina sista krafter. Tur var det väl att jag var själv där.
Drog direkt till jobbet och sen har jag varit där hela dagen. 
Kom hem för en kvart sen och nu ska jag sätta mig och försöka skriva ett CV åt min bror. Feels like I'm back to school och jag gillar det inte. Men nu har jag ju lovat att hjälpa honom, och som det smarta och begåvade barnet i familjen så har man väl inget val.. 

Skämt o sido. Dags att sätta igång om jag ska komma isäng någon gång. 
VI SES

Kommentera

Publiceras ej