0kommentarer



Hade inte alls lika många härliga vinterbilder som sommarbilder. Men jag köpte ju min kamera på sommaren så detta blir ju första vintern som jag får använda den riktigt ordentligt. Kommer bli massa mysiga vinterbilder på bloggen sen. Haha, ni kommer vara sååååå lessa! 
Men man ser ju bara på dessa få bilder hur great vintern faktiskt kan vara! Grilla korv, festa i vinterjackor, dricka kaffe, göra snösoffor, ha på sig massa varma kläder, dricka choklad osvosv. Kommer bli gött. 

Nu ska jag göra mig redo för sängen, blev IKEA imorgon, pappa fick offra sig, hehe. Så vi kommer inte höras på hela dagen, men det kommer en uppdatering någon gång under kvällen. Mobilkameran funkar dock inte, så det kommer förmodligen inte bli några bilder. Tråkigt I know. Meeen det får vi ta, right? It gööre naa.

Godnatt alla fina där ute.

Kommentera

Publiceras ej