egoboost

0kommentarer


Sommaren och hösten 2011.

Två år senare och 7 kilon tyngre och jag är äntligen glad över att jag är jag.

Hade behövt någon som peppade mig idag. En besvärad själv resulterar i en svag kropp och det var verkligen det som hände idag. Jag har varit tom på energi, haft dålig matlust och känt mig stressad.
Mått fysiskt dåligt hela dagen, och jag vet att det beror på att jag inte varit snäll mot mig själv. Jag har inte gett mig själv creds för det bra jag åstadkommit, utan klankat ner på mig för mina misslyckanden.
Ibland väljer man att se det dåliga, men det är vad det är; ett val.
Inse vad ni gör mot er själva och välj istället att se det positiva och underbara!

Jag valde att ändra min inställning precis nu, det är aldrig försent. JAG ÄR GRYM and so are you!

Kommentera

Publiceras ej