dricker blommor

0kommentarer



Hejhej! Varit lite off idag, men be calm, för nu kommer en uppdatering!

Startade som sagt dagen med intro 6-12. Hade verkligen en superbra dag. Visade framfötterna, tog för mig, var lugn, lärde känna brukarna och personal, pratade, skämtade och visade hur kul jag tyckte att det var och jag fick verkligen komplimanger för det också. Så det var en himla bra dag och jag gick därifrån med ny energi! 

Efter jobbet drog jag direkt till Lise. Egentligen skulle jag fara och träna, men jag hade så himla trevligt så jag sket faktiskt i det och stannade. Det jag älskar med Lise är att även om vi kanske inte har tid att umgås jämt (hon har jobbat väääääldigt mycket) så märks det inte då vi väl träffas. Jag vet inte hur hon känner, men jag tycker verkligen att vi har roligt. Vi är som så lika på vissa saker och det känns som att vi förstår varandra. Känns aldrig krystat eller pinsamt. 

Stannade till efter tre, sedan for jag till stan och panikletade en vinterjacka tills mamma slutade 16. Hittade ingen som jag kände att jag ville ha, åååh blir galen. Vill egentligen ha en fjällräven, men de kostar ju liksom 2500 spänn och jag tycker det är lite väl mycket. Hehe. Men det där löser sig nog!


Nu ska jag ta det lugnt i soffan och bara njuta och dricka mitt blomm-te. Tänkte egentligen fara och se Annas match, men en av våra bilar har strejkat så pappa bogserade den med vår andra, fungerande bil, till någon som skulle fixa det. Så jag hade inte tillgång till någon bil förän till nyligen så det blev lite stressigt. Men hon spelar ju någon annan match här hemma, så jag får fara och se då!

Kommentera

Publiceras ej