Dendrocopos major

0kommentarer

 
Jajjamen, visst var det en hackspett allt! En hane också, det ser man på den röda nacken, honan har nämligen en svart hjässa. Visst är den fin? Så färgglad och mönstrad! 
Men nu ska jag sluta tråka ut er med detta fågeltjat, hehe!

Ska alldeles strax göra i ordning ett mellanmål innan middagen. Vi ska nämligen äta lite onyttigt, potatisgratäng med kassler.. och eftersom det innehåller 5 dl grädde och massa ost men smakar som en gudagåva, så vill jag vara lite mätt innan vi käkar så att jag inte behöver äta lika mycket. Man måste vara smart ibland!

Vill verkligen inte vara onyttig nu innan fredagen och lördagen, för i helgen ska jag dricka sprit, käka fyllekäk, bakiskäk och ha min ätardag. Haha. Huvva vad vidrigt det låter då man slår ihop allting sådär, men det kommer smaka göööööött och vara roligt!

Jag hör av mig later friends

Kommentera

Publiceras ej