core-träning

0kommentarer



Precis avklarat ett grymt pass. Blev nedre rygg och mage, dvs core..haha. Körde mark, lite rygglyft, olika crunches, plankan osv. Tog typ 2 timmar.
Om ni undrar varför jag ger dessa muskler ett helt pass på två timmar för sig själva och inte kör dem tillsammans med en större musklegrupp så beror det på att det är som min rehab. För diskbråcket alltså, så har egentligen inget val.
Borde egentligen köra det minst två gånger i veckan, men eftersom ben, tex knäböj tar mycket på rygg och mage också så känner jag inte att jag behöver det. Dessutom kör jag rätt mycket yoga nu vilket är superbra för coren.

Blev dessutom 30 min på AMT'n + 30 min yoga. Så idag är jag nöjd, och nu har jag en hel fin fredag att se framemot :-)

Hoppas ni fick en lika bra start på dagen som jag fick! Vi hörs och ses

Kommentera

Publiceras ej