bus eller godis

0kommentarer


Alltså detta kan vara det gulligaste jag sett. Vi hade inte hunnit handla någonting till dagens festligheter, så när barnen kom och frågade "bus eller godis" så hade vi ingenting att bjuda på och detta var deras "bus". En papperinlindad backspegel och ett gammalt äpple på dörrhantaget. Haha, mitt hjärta smälter seriöst. Sötungar. 

Nu har jag i alla fall varit och köpt massaaa godis. Köpte även en pumpa för 90 KRONOR, så sjukt.. den hade dock en rutten bit på sig, stor som en femkrona, så jag fick den gratis. Sånt gör mig så gad, att människor kan vara så snälla och generösa ibland.

Nu sätter vi oss framför TVn här hemma och hoppas att några flerbarn kommer förbi och busar, för nu är vi förberedda med en pumpa på bron, en skål full med godis och en läskig mask att välkomna dem med! Mohaha

Kommentera

Publiceras ej