A Walk in the Sun

0kommentarer


Startade denna dag med en 35 min/5km PW. Efter det blev det frulle. Sen har jag bara städat här hemma och lagat mat åt mamma som slutade tidigare för ett tandläkarbesök. När hon kommer hem ska vi skriva en handlingslista, sen far jag och tränar + handlar. 

Har varit så jävla trött senaste tiden, vet inte om det beror på att vi går in i nya tider med mörker och kyla, eller om det bara är tillfälligt, men det har iaf varit jobbigt. Trött konstant och kan sova ur mycket som helst.. ofta huvudvärk och allmänt seg. Det blev betydligt bättre imorse då jag fick komma ut och gå i skogen och fylla på med lite energi både från den friska luften, men också från den värmande solen ❤ Känner dock att det börjar bli kallt nu, diskbråcket klagar massaaaaaa över det! Usch, tänk att få bo utomlands och slippa den annars ständiga smärtan. 
Däremot har jag ju ett presentkort för massage på Korpen som jag kanske hade tänkt utnyttja snart, en liten vardagspresent för hela min själ och kropp. 

Nä nu ska jag dra ihop nån lunch, alltid lka spännande att se vad det blir!

Kommentera

Publiceras ej