16h pass

0kommentarer


Äntligen hemma. Gårkvällen blev inte alls som jag förväntat mig. Jag fick åka in tidigare, kring 17 eftersom det hänt en olycka på jobbet.
När jag kommer dit blir jag även tillfrågad om jag kan jobba natten, eftersom vi blev tvungna att jobba dubbla med tillsyn.
Så jag sov på soffan inatt och fick stiga upp en gång mitt i natten för att kolla läget.  Nu gick natten bra och det hände ingenting, men även om man får "sova", så sover man ändå inte BRA. Man har ju alltid i bakhuvudet att någonting ska hända och att man måste vara beredd, så även fast jag just steg upp så är jag galet trött. 
Ska lägga mig och se lite film och sedan sova några timmar till. 

Vi hörs vid uppstigning #2

Godnatt... typ.. eller jaa..God PN typ! Hehe

/Stillonagoodmoodthough

Kommentera

Publiceras ej