UPDATE

0kommentarer

Pinsamt frånvarande jag varit här i helgen. 
Inte gjort speciellt mycket heller, så ni har inte missat något!

Idag tog jag sovmorgon till 11. Skönt. Käkade en redig, men såklart nyttig lunch (eftersom jag var onyttig i fredags) och sedan drog jag och tränade. Både mitt PWO och mina aminosyror är schlött, och jag hade verligen behövt båda två idag. Var riktigt seg då jag kom dit, men efter lite uppvärmning och taggning så fick jag ändå till ett OK pass. Tänkte beställa hem lite nytt imorgon. Kris nu.

Körde i alla fall rygg, axlar och biceps.
Eftersom jag hatar biceps så lägger jag hellre in det under ryggpasset så jag slipper köra så många bicepsövningar. Jag kör alltså omvänt grepp på de ryggövningar som funkar (brukar bli 2-3 stycken) och så kör jag bara ca. 2-3 övningar med bara fokus på biceps. Så i slutändan är bicepsen ändå helt slut. Kolla bild ni som inte fattar, hehe.

Käkade ett mål då jag kom hem där kring 4, och nu ska jag käka igen, med resten av familjen. Det blir inte så mycket för mig, utan ska egentligen bara käka lite för att de andra ska det. Patrik kommer hem strax också, för att fira farsdag med go'middag och presenter. Vi hörs senare alltså! 


Vanliga latsdrag:


Latsdrag med omvänt grepp:

Kommentera

Publiceras ej