Tortillawrap

0kommentarer




Hejhej. Igår jobbade jag natt på Liljan, och jag sov faktiskt hyffsat bra. Trots det tog jag en helt underbar PN då jag kom hem där kring 9.
Sen har jag inte gjort mycket annat idag. Pantat burkar, handlat, solat och lagat mat. 


Gjorde någonting nytt idag som blev riktigt, riktigt gott. Visst ser det grymt onyttigt ut? Saken är den att det faktiskt inte är det.
Jag tog grova tortillabröd, mamma och pappa fick vita. I dem stoppade jag en gegga gjord på färdiggrillade innerlår av kyckling, en liten burk lätt Creme Fraiche- Chili och Paprika från ICAs egna märke, en stor burk lätt keso 500g och lite peppar. Strödde på lite gratängost på rullarna för att få en lite krispig yta. Till det serverade vi isbergssallad och banan. Just bananen var verkligen som pricken över i:et. 
In i ugnen på 220 grader i ca.15 minuter. Ett plus är ju att det var sjukt enkelt och gick sjukt fort!


Ikväll är det en kort intro inför helgen då jag jobbar två nätter på Videvägen, så ikväll går jag 20.30- ca 23.00 bara för att lära mig kvälls- och nattrutinerna. Kort men välbehövligt pass. Känner mig inte riktigt säker där än eftersom det är helt anda rutiner än på Liljan, men jag hoppas att det efter ikäll kommer kännas lite bättre i alla fall. 

Men vi ses imorgon, kommer nog inte orka uppdatera här mer idag, förlåååååt men har inte lust :( hehe. 
Ha en bra kväll!

Kommentera

Publiceras ej