Tomtenisse

0kommentarer


Idag blev det jobb 13-20.30 på Liljan. Hela dagen gick verkligen superfort, men jag var ändå död då jag kom hem... trots vilodag.
Bestämde mig redan i bilen att direkt jag kom innanför dörren skulle jag dra på mig ytterkläder och ta en promenad. 
Var inte alls motiverad då jag väl kom hem, ville bara gå och lägga mig.. MEN jag sköt bort tanken på vad jag gjorde och bara gjorde det, så var jag tillslut ute ändå.
När jag väl hade kommit ut slog jag på en pod och började vandra. Och det var verkligen skönt ute. Några minusgrader, vindstilla och ensamt på gångvägen. Galet mysigt. Och med en podcast blir promenaderna så mycket roligare och lättare.
Kände mig dock som en liten tomtenisse som gick omkring där på snön med röda byxor och vit jacka, haha.

Nu har jag käkat två ägg och ska gå och lägga mig NU. Är dödstrött.

Kommentera

Publiceras ej