Skellefteå

0kommentarer


Igår for jag till Jenny och hälsade på henne i Skellefteå. Först gick vi på stan då jag kom, sedan for vi och handlade och gick hem till hennes lägenhet. Där blev det prat och hockeytittande innan tacomiddag. Därefter såg vi the best movie ever aka The Host och sen nötte vi OC en stund in på morgontimmen. Det var verkligen en jättemysig kväll! Jag tycker verkligen att det känns som att jag och Jenny har så mycket gemensamt!
Imorse steg vi upp och käka frukost där kring 10, sedan såg vi något till program av OC innan vi tog en prommis runt älven. Det var verkligen jättefint och mysigt där. Vi blev borta i över en timme, sen då vi kom tillbaka var det inte så länge kvar innan min buss gick så vi tog det bara lugnt. Med andra ord har jag haft en jättejättebra helg med fina Jenny. 
Borde göras oftare.

Kommentera

Publiceras ej