morgonstund har guld i mun

0kommentarer


Är glad att detta är min utsikt från fönstret i mitt rum. Att vakna till detta gjorde mig så sjukt motiverad att stiga upp och bara ha en awesome dag.
Vaknade kring 08, men låg kvar en bra stund och tittade när solen höll på att gå upp. Tjugo minuter senare var jag uppe och kokade gröt. 
Jag åt i lugn och ro utan någonting som störde. Jag la undan mobilen, startade aldrig datorn och vikte till och med ihop tidningen. Jag kände att jag verkligen bara ville ha en stund för mig själv denna morgon. 

Nu har jag bara chillat omkring, gjort en juice, plockat undan lite och jaaa.. bloggat! Haha. Ska alldeles strax ta tag i städningen. Ska dammsuga huset, hänga upp lite kläder i garderoben, diska och om jag hinner hade jag även tänkt starta en tvätt. 

Vi hörs när jag tar en paus! 

Kommentera

Publiceras ej