MARK

0kommentarer

Blåsor från marklyften. Okej att det svider lite, men det värsta är ju att det ser så sjukt ovårdat ut! Får skylla mig själv som kör utan handskar även fast jag köpt handskar av just den anledningen..


Som sagt så var jag på Korpen imorse.
Startade med 10 min uppvärmnig på crosstrainern sedan blev det nedre rygg och rumpa. Så idag körde jag rygglyft, rumplyft och marklyft i mängder. Alltså mark..så jävla underskattat. Jag tycker seriöst att det tar mer på rumpan än vad till exempel knäböj gör, speciellt raka marklyft.
Jag körde så många set att jag började må illa, kommer inte ens ihåg hur många det blev..
Tänkte dessutom PW:a 30 min efter, men det var knappt att jag tog mig igenom 15. Mina ben liksom bara hängde efter, jag kunde knappt lyfta dem på gåbandet, så trött var jag. Men det är väl så det ska vara? Oavsett så är det en underbar känsla. 

Efter passet gick jag och mamma på stan en snabbis, innan vi tillslut drog hem till mormor. Har massa bilder därifrån som jag ska visa senare ikväll. Måste först kolla igenom alla, beskära, redigera ljus i mitt pinsamma Microsoft Office 2010-redigeringsprogram och sedan bästa vilka som är värda att visa här! 
Som jag nämnt tidigare så blir bilderna väldigt dåliga på min blogg. Jag önskar att jag kunde fixa det. Det är så tråkigt när man har jättefina bilder på datorn och så blir dem så fula när man lägger upp dem...
Och förutom det så skulle jag behöva fixa mig ett redigt redigeringsprogramm + lära mig att använda det. 


Och juste, kan ni gissa vad jag köpte för gött på ICA? ;) Svaret kommer snaaaaart.

Kommentera

Publiceras ej