lyxfredag

0kommentarer



 

Hejhej! 
Förlåt för att jag inte hört av mig någinting idag, men jag har vart borta heeeeeela dagen. 
________________________________________________________________________________________

Imorse steg jag upp tidigare för att göra lyxfrukost till mig och pappa. Jag gjorde omelett på 3 ägg och liiitee mjölk åt mig själv, tre tunna falukorvsbitar och en osmörad, brun, rostad macka. Pappa, som inte bryr sig lika hårt om att vara hälsosam, fick mindre omelett, mer korv och två vita frallor. Det var sjukt gott.

Fortsatte sedan fredagen på bästa sätt, med ett pass på Korpen såklart. Dock var jag inte alls motiverad till en början, huvva.. jag satt och tittade in i väggen på mammas jobb i nästan en timme innan jag bestämde mig för att dra ändå. Och tur var väl det, för återigen fick jag till ett av de bästa passen någonsin. 


Ska faktiskt berätta mer om dagen sen, för nu ska jag skynda till ICA innan de stänger. Ville bara kika i och berätta att jag lever! Bildbomb och update från dagen kommer om en stund!

Kommentera

Publiceras ej