kortfattat

0kommentarer


Hejhej! Ska bara kika in lite snabbt och uppdatera innan jag somnar. 

Tidigare idag, kring 12, drog jag in till stan och solade. Var så blek att jag såg sjuk ut.
Sedan mötte jag upp med Sofia på Korpen där det blev bröst,triceps och mage för min del.
Följde hem med mamma och snabbkäkade innan jag var tvungen att åka mot Videvägen. Där blev jag bara några få timmar innan jag sedan for vidare mot Modigs.
Där bjöds det på underhållning i form av en sorglig, men rättvis fotbollsmatch på deras bioduk. Vi toppade kvällen med fika för deras del, men kvällsfika för mig. Ekologiskt fil med Paulúns müsli. 
Kortfattad uppdatering jajjamen.

Vägen hem blev dock ett äventyr. Jag körde mammas bil och på något sätt hakade bromsen fast så ett av däcken slutade rulla. Vi kände ju båda att det hände någonting, att bilen gick trögt och sladdade helt sjukt obehagligt mycket, men vi fattade ju inte vad det var. Så vi stannade på en mack så pappa (som körde sin bil bakom oss) fick komma och kolla. Däcken var galet varmt, det rykte överallt och luktade jävel. Tillslut lyckades vi i alla fall få lös däcket och kunde köra hem. Dock nämnde pappa att det lyste rött inanför däcket, så jag och mamma var rädda hela vägen hem. Hon för att det skulle lossna, jag för att vi skulle explodera. Som tur var gick det bra.

Det har med andra ord varit en händelserik dag och kväll och jag är heeeeelt slut nu. 
Godnatt så syns vi imorgon!

Kommentera

Publiceras ej