Jullängtan

0kommentarer


Jag har så enormt mycket jullängtan nu. Helt galet. Önskar att julen-tiden höll på längre än en månad. Vill köpa jul-te, glögg och hänga upp stjärnor och tända olyckbådande många ljus. Julen is the best. Alltså jag har till och med skrivit en jäkla önskelista, hhahah. Ni ska abolut få se den snart. Vill inte ha så mycket, men det jag vill ha vill jag verkligen ha. Har ju självklart några grejer som jag liksom "åååh det här skulle vara trevligt att ha", exempelvis TRX-band och nya kläder, men det är inte prio 1, så då är det ingen idé att skriva upp det, eftersom jag vill ha det andra mer! 
Denna jul ska jag ta så jävla många bilder. Har bara mobilbilder från 2012, vilket är tråkigt... ska dock förska leta fram några och kanske göra ett litet collage!

Kommentera

Publiceras ej