feeling sick

0kommentarer


Såhär har i princip hela min dag sett ut. Det var tur att jag var ledig idag eftersom jag inte alls varit fräsch. Man ser till och med på bilden att jag ser grymt sliten ut? Ser ut som att jag är jättesuk..
Sovit extremt dåligt, vaknat av att jag legat helt snett med nacken, haft mardrömmar och så vaknade jag med en jävligt seg och ihållande huvudvärk.
Matlusten har inte heller varit på topp, så det var först nu till middagen som jag fick i mig nog med mat.
Tagit en treo nu också, så jag hoppas att värken börjar försvinna snart!

Det dåliga är att jag typ är allergisk mot någonting i treo. Ni kanske kommer ihåg att jag klagat på andningsproblem? När jag får svårt att andas, halsen blir tjock, bröstet känns tungt, jag får ångest och blir anfådd. Det har ju kommit så oregelbundet, så jag har inte vetat vad det berott på. Men för någon månad sen började jag skriva upp allt jag ätit och gjort under de dagar jag fått dessa problem och det enda sambandet som fanns var att jag hade tagit en treo de dagarna. Testade den teorin några gånger i rad och det stämmer verkligen. Det kommer varje gång, någon timme efter att jag tagit tabletten. 
Jag har dock hellre andningsproblem än huvudvärk, så jag tar dem ändå, men det känns i alla fall bra att veta vad det beror på. Det är ju en trygghet för mig. 

Nu börjar jag dock känna mig som en människa igen, med mat i magen och treo påväg ut i blodet. 
Vi hörs senare. 

Kommentera

Publiceras ej