Beställt från Gymgrossisten

0kommentarer





Som sagt så ska jag hoppa på en periodisk fasta med fokus på att tappa underhudsfett och därmed bli mer tonad. Vi börjar dagen efter julafton, det vill säga 25/12 och jag är faktiskt taggad. Jag vet att det kommer bli sjukt jobbigt, men eftersom jag aldrig kört en ordentlig "deff" så ska det bli roligt att se hur kroppen reagerar och hur starkt mitt psyke är.
Som tur är är vi två. Direkt jag känner sug eller hopplöshet ska jag höra av mig till Sofia som har lovat att peppa mig.

Så idag beställde jag hem lite hälpmedel. Ska inte börja använda dem nu, utan ska börja när dieten börjar så det räcker osv.
Det är då ett PWO. Älskar PWO. Jag klarar mig fint utan, men inget klår känslan av att få träna när man fått ta en skopa bra PWO. 
Sedan är det även 3 burkar aminosyror EEA. 
Förutom det så har jag även beställt fettförbränningpiller. Jag är lite skeptisk gentemot just detta, men vi får se om det ger någonting. Som ni vet måste man fortfarande äta bra och träna för att få ut någonting av sådana här tabletter. Första gången jag testar förförrbränning seriöst. 
Fick även hem en tischa och en burk T3 gratis. 

Jag planerar att börja käka kring 14-15-tiden och sluta kring 22-23--tiden. Får se senare om jag minskar ätartimmarna efter ett tag, beroende på hur det känns. En ätardag i veckan som vanligt, så det ska nog gå bra. 

För att hålla kosten ska jag laga matlådor som jag kan ha till lunch och middag. Det blir mycket kyckling. Men även till exempel hemmagjorda köttbullar, fetsnål köttfärssås, lax osv. Sen blir det väl potatis, ris, bulgur eller fullkornspasta. Så det blir ingen varierad kost precis. Ska även försöka lära mig äta broccoli, får se hur det går, haha.
Som mellanmål kommer jag förmodligen käka mycket ägg, gröt, keso och kvarg.


Så nu under jul ska jag passa på att äta sånt jag inte ätit på vääääldigt länge och förmodligen inte kommer äta på väldigt länge heller. Exempelvis palt, blodpudding, gratäng, såser, potatisburgare, parisare.. aah listan kan göras lång.
Det enda som är emot mig nu är käkoperationen som står och lurar baki hörnet. Vet inte exakt när den ska utföras, men efter den kommer jag bara kunna äta flytande i 2-3 månader och är räd att jag kommer få i mig alldeles för lite. Kommer väl måsta äta massa ersättningsdrycker, men ändå. Faaaast det kanske bara är bra? Då KAN jag ju inte äta dålig mat liksom, även om jag skulle vilja, haha ;-)

Kommentera

Publiceras ej