ba massa regn

0kommentarer


Idag har det verkligen regnat hela dagen, vilket har gjort mig tjurig och trött. Trots det tog jag mig till gymmet och gjorde det bästa passet typ ever. Ben såklart. Börjar verkligen få in tekniken i knäböj, men är fortfarande rädd för att öka vikterna. För att träna på tekniken så körde jag 4 uppvärmningsset med bara stången, sen även 4 vanliga set. Avslutade benpasset med 30min PW med lutning 7-15. 

Efter det jobbade jag ett minipass på 4 timmar då jag följde med Liljan på vattengympa. Åh det var så härligt att se och det gjorde mig på så mycket bättre humör!
Blev sjukt sugen på att fara ut och springa i regnet efter jobbet, men jag spar det till imorgon. Då ska jag minsan ta en tur runt Hortlax. 
 
När jag kom hem smed jag och mamma och pappa lite planer om att starta några projekt till rummet mitt, som jag förövrigt bara trivs bättre och bättre i. Så himla kul att få ha det precis som man vill. När jag flyttar till hus önskar jag mig en rund säng, en walk-in-closet och en enorm mörk bokhylla fullt med grymma böcker i. Skulle vara grymt. Och önska får man ju alltid göra!
Förresten så måste jag visa hur mycket min örtväxt har vuxit sen jag köpte den, behandlar den som min lilla bebis. Låter den stå under varma lampor vissa stunder under dagen, vattnar den med ljummet vatten då jorden känns torr, tar in den i toan efter jag duschat då rummet är fuktigt, andas på den för att tillföra extra koldioxid, smeker bladen och pratar med den; "heeej lilleen, men vad du har vuxit". Hahah, crazy flowerlady. 
Måste ju dessutom dra lite fakta om den också! Kanske får fixa det där imorgon eller nåt...All these promises..

Kommentera

Publiceras ej