changes

0kommentarer

Tänkte att det kunde vara intressant för er att se lite förändringar som jag gjort både medvetet och omedvetet de senaste åren gällande min kropp och hälsa. Dessa är de största förändringarna:



1.
En del av min blonda tid var jag rätt skinny. Här har jag dock inga som helst muskler överhuvudtaget.



 2. Efter att jag varit rätt smal gick jag upp ganska mycket i vikt, vad det berodde på kan jag dock inte svara på. Här är jag fortfarande helt otränad.



3.
När jag insett att jag gått upp i vikt fick jag panik, började räkna kalorier, började gymma lite, mest kondition dock. Dessa bilder är från Thailand, här vägde jag ca. 52kg och mådde piss.



4.
Efter att jag mått dåligt ganska länge så tog jag tag i mitt liv, började äta bra och blev seriös med träningen. Är långt från nöjd, men jag känner att jag är hälsosam, mår bra, är pigg och glad och det är inte förän nu jag förstår att det är när jag lever som jag gör nu som jag är lyckligast.

Kommentera

Publiceras ej