Tråkigaste inlägget ever, inte ens värt att läsas..

0kommentarer

Jag vet att jag lovar er massa saker hela tiden, mer uppdateringar, mycket och bra bilder osv, men uppenbarligen blir det ingen skillnad och det ber jag om ursäkt för.
Hade tänkt upplysa er om vad jag hållit på med de senaste dagarna.
✶ Jag har tränat igenom hela kroppen och det är bara onsdag, så nu har jag ont överallt, fast det är en skön smärta förstås.
✶ Jag har som sagt varit på min kusins bröllop i Hudiksvall. Det var fint.
✶ Jag kickade igång första arbetsveckan i måndags.
✶ Jag och Jens ser typ 3 serier samtidigt nu, så tiden räcker aldrig till..

Det är allt jag gjort i princip. Jens hoppade nyss in i Eriks bil och startade deras tripp till Norge. Han blir borta i 8 hela dagar. Å-T-T-A?? Hur ska jag klara mig?!
Aja, blir säkert bra. Fullt fokus på familjen, vänner, bloggen och jobbet. Men franförallt fokus på mig själv, det vill säga min bok, träningen, min hälsa, diet, osvosv.

Nä nu ska jag ge upp detta tråkiga inlägg innan det blir outhärdligt.. Ses ikväll efter jobbet homies.

Kommentera

Publiceras ej