Tråkig midsommar

1kommentarer

Midsommar 2012 var en riktigt bra kväll. Jag och Lise for till Kims stuga där massa trevligt folk var, bland andra Jens då! Vi söp, snackade skit, badade bubbelpool, skrattade, ramlade och så söp vi ännu mer.
Årets midsommar kommer suga. Eller jaa, mitt eget fel, Jens är ju i Norge, så då tänkte jag att jag skulle passa på att hänga med familjen lite, men nu i efterhand ångrar jag mig. Vill dricka sprit med vänner. Men jag får göra det bästa av situationen, det bjuds åtminstone på oxfilé! Ska träna idag också, innan middagen hade jag tänkt. Nä usch vilken tråkig midsommar, hoppas att nästa kommer äga, att jag och Jens har flyttat och firar den utomlands.



 

1 kommentarer

Rebecka

21 Jun 2013 14:00

Ja det var en rolig midsommar det ;-)

Kommentera

Publiceras ej