Städar hos Jens

0kommentarer


Jens hade lovat sin mamma att städa, så nu gör jag en storrensning bara för att det är hans födelsedag! 20 år är storpojken nu, helt sjukt..
Förlåt för dålig uppdatering och dålig bild nu, men har haft en hektisk dag! Försov mig till halv 12, sprang och köpte presenter åt Jens, blev två par shorts, ett märkes, tre t-shirts, även där ett märkesplagg. Blev rätt jobbigt för min trasiga ekonomi, men min älskling ska bli glad! Sen drog vi på lunch och fika hos Jens farmor och plastfarfar där även Erik, Sofia och Elizabeth befann sig. FinEllie sprang med armarna mot mig och skrek "LIINDAA", och hoppade upp på mig och kramade mig när jag kom, precis som i en film. De va fint. Sen grattade hon storebror som också fick en stor kram. Vi åt och fikade sen drog vi på stan, jag och pojken. Han hittade lite fint och det gjorde även jag.
Ni får se nå bilder från kalaset sen ikväll, Jens har dom och han är på Korpen nu.
Nu ska jag fortsätta med städningen! Ses!

Kommentera

Publiceras ej