lite känslor jag vill dela med mig av

0kommentarer

Kvällen spenderades i Hemmings med en del av världens finaste klass. Så underbara!! Det bjöds på chips, ostbågar, dricka, choklad och vindruvor. Själv lyckades jag hålla mig borta från allt, då de innehåller allt för många kolhydrater. Tur som det var hade jag käkat LCHF -kreps innan så var ändå perfekt mätt hela kvällen. Älskar dessa plättar, bästa deffmaten. Anledningen till att jag inte "unnar" mig under min egen studentvecka är för att jag inte mår bra av att känna mig så här. Unnade mig mer än behövligt i Rhodos och nu kommer jag knappt in i min studentklänning och mår fysiskt och psykiskt dåligt. Fysiskt genom att jag torterar kroppen, jag är trött hela tiden, lat, har ofta huvudvärk osv. Psykiskt genom att jag inte trivs med hur jag ser ut, vilket är den värsta känslan. Så nu, trots att denna vecka kommer innebära mycket alkoholintag, ska jag vara nyttig, träna, leva gott och faktiskt njuuuta av hur jag och min kropp mår.

En bild på mig, tagen för någon dag sen, med delar på mig som vanligtvis inte brukar vara där. När jag mår som jag vill må, brukar detta extrahull inte existera och det ska det snart heller inte göra. Eller brösten får förresten stanna om de vill :-)

Kommentera

Publiceras ej