Hi, I'm back

0kommentarer

Förlåt för dålig uppdatering, men som ni förstår har jag haft fullt upp nu under studenten. Greklandbilderna, balbilderna och alla bilder från studentveckan + studenten kommer snart! Guuud vad jag har jobb att göra. Kommer dela upp det iaf, så ni får kika in här tills de dyker upp. Och efter det också hoppas jag..

Hur som helst tog jag studenten igår, FATTAR INTE VAD JAG SKRIVER.. är det sant?? Yep, det är det. Helt jävla sjukt. Känslan alltså. Berättar mer i detalj i samband med bilderna.

Idag vaknade jag 16.00. Tärd efter Rhodos och studentveckan kan jag meddela. Igår natt då jag kom hem mös jag och Jens framför en Stephen King-film på 4 timmar. Var trött som ett as och ville bara sova, men kan inte somna då jag är full så vi låg och såg klart den medan Jens kliade och masserade mig under hela filmen Vi somnade 5 vilket också förklarar det sena uppvaknandet. Vi är ensamma hemma så det blev en sen middag i kvällssolen för oss där grillat stod på schemat. Kunde inte bli bättre, livskvalitet på hög nivå. Nu ska vi mysa och äta gotta framför en skräckfilm.











Kommentera

Publiceras ej