BBQ

0kommentarer










Idag hade jag senKalas/studentfika för Bergssläktet. Tidigare hade endast mammas sida, alltså Sandströmssidan firat mig. På pappas sida är vi betydlit fler, så idag har det varit full fart hemma på Bisittarevägen. Orkar inte visa er vad jag fått då jag nästan bara fått pengar... massaaaa pengar. Smink av Jens ja, och två skinfina silverörhängen av mamma och pappa. Det var fint. Är så tacksam. I veckan då jag är ledig ska jag verkligen hjälpa till hemma, städa, laga mat osv som tack. 
Efter kalaset drog jag tillbaka till Jens där det blev en rutinmässig Power Nap, vi vaknade aningen för sent, så även idag blev det grillning i kvällssolen. Jag klagar inte. Varför är grillade burgareså jävla mycket godare än stekta? Bra fråga Liibee. Hur som helst ska vi gotta oss ikväll också, våra nyttiga liv börjar imorgon. Längtar. Vi ska mysa framför vår nyfunna serie Hemlock Grove med bland andra Bill Skarsgård som huvudrollsinnehavare. Varulvserie, för er som gillar sånt! Den verkar grym hittills. 

FÖRRESTEN, lagt in alla mina bilder från studentveckan, studenten, Rhodos och balen på datorn nu, så nu ska jag bara tatta av mamma, Jens och alla från min klass också, så kommer allting sen. Håll ut.

Love ya. Ses

Kommentera

Publiceras ej