21.57

0kommentarer

Tjoo! Vill börja med att säga att jag haft en grym dag. Jobb 7-15, hann uträtta några ärenden på stan där jag lyckades hitta 2 bälten och ett par shorts. Drog direkt till Korpen där det blev ett snabbt men effektivt rygg- och axelpass. For hem, åt fullkornspasta med korv och köttbullar, gött. Därefter for jag och mamma till Munksund för att se Patriks match. Deras lag kvitterade från 2-0 till 2-2 i 90:onde minuten, så det var rätt spännande där i slutet.
Nu har jag dragit på mig onepiecen och myst ner mig i soffan, imorgon ska jag ta han om mig själv lite med bland annat skrubbning, nagelmålning och solning. Great.

BTW, visst har mitt sår blivit bra?? Fick det ju i måndags för 3 veckor sedan, så det har tagit sin tid att läka. Kommer nog få ett saftigt ärr dessutom.

Kommentera

Publiceras ej