watch out for Karma

0kommentarer


Sitter och skriver vad jag ska köpa i Luleå imorgon, lyckas ta mig fan alltid glömma något annars. Den stora fokuseringen kommer sitta på ett par ljusare jeans. Alla jag har suger fett hårt. Och om ni undrar varför jag inte gör som normala människor i min ålder och skriver upp det på mobilen (dah) så beror det på att jag inte alls litar på min mobil längre. Ena sekunden går den superfint, sen andra låser sig skärmen och går inte att stänga av. Måste verkligen köpa en ny. Prio 1 när lönen ramlar in. 
Annars då? Jodå, det går la fint. For och tränade ändå efter jag handlat, för jag mådde inte alls dåligt då. Det blev ett intensivt pass då jag superset:ade bröst och triceps. Tog ca. 40 minuter. Gick kanske lite väl fort, vilade knappt nåt och det är ju så dumt. Karman för det slog till mig efter (ja, jag tror på karma), då jag kände att jag överansträngt handleden jättemycket. Nu känns det helt OK, men då jag kom hem kunde jag inte röra leden, kändes som att den var bruten typ. Sen nu när jag rör den lite mer än normalt, så blir den jättetrött direkt. Aja, om jag bara tare lugnt så är den kry till imorgon. Förutom det så gick passet skitbra, ökade i två övningar. 

Fick även hem ett paket idag, från nelly. Innehöll massaaa fina saker. Ska visa det + det jag köpte igår sen. Men nu ska jag pressa kvargen, sedan blir det en kopp kaffe i solen med mamsen. Mys.

Kommentera

Publiceras ej