update typ

0kommentarer










 
 
Jaaa, lite uppdatering då. I fredags när jag for in och jobbade var jag inställd på ett 9-timmarspass, men då jag kom dit såg jag att jag fått ett extrapass också, alltså jobbade jag även natt. Så jag for aldrig hem den kvällen. Sen när jag vaknade, på jobbet då, jobbade jag från morgon till typ middagstid. Direkt efter jobbet drog jag på korpen och körde biceps och rygg. Hatar biceps. Plus att jag var hur trött som helst efter 30 timmars jobb, så förstår inte ens hur jag tog mig igenom träningspasset. But I did. Duschade snabbt, sedan var det middagsbjudning hos Petterssons. Hade hur trevligt som helst. Vi lekte "Ryktet går", haha fyfan vilket roligt spel. Många skratt och glädjetårar. Kring 01.30-02.00 for vi hem. Somnade direkt. 
Upp 10 och jobbade igen. Till 9 ikväll. Sen for jag hem. Orkade inte ens träna. Så det blev en vilodag idag, så kör jag igen imorgon! 

Nu ska jag snart lägga mig, helt sjukt hur slut jag är. Hoppas det känns bättre när jag fått sova lite. Lulligt inlägg det här blev, men orkar inte bry mig, hehe. 

Kommentera

Publiceras ej