So hold your head up, girl and you'll go far.

0kommentarer






Tjotjo!! Tänkte bara uppdatera er lite snabbt. Idag jobbade jag äntligen ett dagspass, så jäkla skönt att sluta tidigt. Direkt efter jobbet drog jag och tränade, blev biceps och mage. Gjorde bort det tråkiga för denna vecka! Efter passet så drog jag på mig mina Reebok och vandrade till pappas jobb på backen. Man tror att det ska vara nära, men det tog fan 25 minuter. Då bar jag dock på väskan också, som just idag var tvungen att väga ton. Innhåll: Skor, kläder, duschgrejer, vattenflaska, PWO-burk, en tallrik, handväskan med massa skit och lite annat smått och gott. Var sjukt jobbigt. Nu har vi ätit middag ute, asmysigt, så ska alldeles snart hoppa in i duschen och göra mig klar, ikväll står bio på schemat och imorgon är jag ledig.. kan det bli bättre? 
Checkar in här senare!

Kommentera

Publiceras ej