Remember This

0kommentarer


Hängde med mamma och hämtade några av hennes kompisar, älskar att åka bil då man får sitta längst fram och slippa trängas i mitten i baksätet, som jag alltid får göra eftersom jag är "minst".. Aviciis Wake me up var det första som fyllde högtalarna dessutom, så bara det var ju awesome.
Nu ligger jag äntligen i sängen, är hur trött som helst. Hörde dock just ambulansen en bit bort, det ljudet skrämmer mig. Får väl höra imorgon vad som hänt, de verkade ha jävligt bråttom i alla fall, för ljudet flyttade sig fort. Usch så hemskt. Har ni tänkt på hur döden smyger sig på en då man blir äldre? När jag var mindre kände jag INGEN som dött eller ens någon som kände någon som dött. Nu kommer det bara närmare och närmare och det ger mig ångest. Vill inte ens tänka på det, men tvingar mig själv, så jag ska uppskatta det jag har.
Kom ihåg det alla, vi vet aldrig vad som väntar runt hörnet, så uppskatta det ni har, see the whole picture, haka inte upp er på småsaker och för Guds skull, älska varandra!

Kommentera

Publiceras ej