PDOL

0kommentarer

Fredagen blev lite stressig, jobbade till 5, sen var jag tvungen att fixa mig, äta osv. Det var egentligen att jag skulle på förförfest hos Martin och Elina, men det hann jag inte, så jag for direkt till Malin och Grimstads förfest. Det var riktigt trevligt, mycket folk, bra väder osv! Sen drog vi till Kittel där det var fullt ös tills det stängde. Sov hos Patrik.







På lördagmorgon mådde jag piss. Bakis som ett as och migrän på det! Trodde jag skulle dö. Skulle egentligen träffa Frida och Anna tidigt på dagen, men orkade inte. Somnade om, sen då jag vaknade var jag på G igen. Drog till Kittel och hängde med tjejerna ett tag, men de for rätt tidigt, så jag mötte upp bror och hängde med dom där inne istället. Det var verkligen skitkul, alla ni som inte var på Kittel på dagen på lördag missade något! Halvnakna män som tävlar om vem som kan glida längst på bord, hahah. Sjukt bra stämning också, alla röjde. Typ halv 5 gick vi där ifrån och käkade på Adana. Hanna och Simon joina sen också. Därefter cyklade jag hem, tog en Smirnoff i gräset, sen gjorde jag mig klar och for på förfest hos Anna. Vi blev där i några timmar och myste innan vi cyklade in till stan. Kittel levererade trots lite väääl mycket folk. Tappade bort alla hela tiden?? Men det var kul ändå. När dom stängde drog jag och Patrik hem till läggan. Vi såg TV och chillade tills vi nyktrade till, sen gick han till sängen och jag somnade i soffan.















Som ni ser har det varit en gryyyym helg. Dålig kvalla på bilderna men det får ni stå ut med!

Kommentera

Publiceras ej