OMG HE'S HERE

0kommentarer


Spillde kaffe som formade sig som Batman. Hahahha hur grymt. 

Idag tog jag och Jens en ordentlig sovmorgon, sedan skjutsade jag hem han. Medan han tog en PW på grisan med sin mom, så handlade jag för kung och fosterland. 4 hela kassar. Nu är jag hemma och hade egentligen bara tänkt ta det lugnt, kanske städa lite innan Jens kommer och sedan ska vi äta. Men jag blev så sugen på att träna, jag borde inte, eftersom jag har ont i halsen, men jag vill så gärna. Jag har inte svullna halsmandlar eller nåt, utan det känns mer som en konstant och långvarig halsbränna. Så egentligen vet jag inte om jag ens är förkyld, eller om det bara är nåt annat? Kanske allergi? Eftersom jag fått allergiattacker på senaste tiden utan att veta orsaken, så verkar det ju rätt troligt? Fast då skulle mina ögon klia mer. Eller? Fast i och för sig så kliar det ju hela tiden nu, men inte så där extremt som det ibland kan göra.. 
Åååååh blir galen, jäkla dilemma. 

Kommentera

Publiceras ej