NUDE

0kommentarer



Här är ett av de två nagellack som jag köpte i Luleå. Följde strömmen och gjorde lite annorlunda på ringfingrarna. Glittret är i själva verket ögonskugga som jag köpte då jag var typ 12 och skulle vara skitcool med glittriga ögon. Aldrig använt det. Så det var ju bra att det kom till användning på något sätt i alla fall! Jag blev faktiskt riktigt nöjd. Ser fräscht och rent ut. Det är Essies nr 16 Spaghetti Strap i alla fall. Älskar Essies negallack, dom är så himla bra och fina. Tror jag har typ 6 olika färger och är nöjd med alla, så det måste ju bara betyda att dom är grymma, va? Däremot ser jag att jag har extremt torra händer? Haha, kände eller såg det inte förän jag såg dessa bilder. 

Nu hade jag tänkt duscha, så att mitt hår är torrt innan jag går och lägger mig, annars ser det ut som fan imorgonbitti. Måste ta fram nå kläder också, så himla svårt nu, för det är ju kallt, men man vill ändå ha somriga kläder på sig. Hehe. What to do, what to do. 

Kommentera

Publiceras ej